اینترنت اشیا تغییرات یادگیری را پشتیبانی می‌کند و به ویژه روش انتقال دانش به فراگیران را تغییر می‌دهد. تاثیر اصلی محیط‌های یادگیری مبتنی براینترنت اشیا این است که نقش یادگیرندگان و مربیان محیط سنتی به میزان قابل توجهی تغییر پیدا می کند. یادگیرندگان و مربیان در محیط یادگیری مبتنی بر اینترنت اشیا می توانند فهم عمیق تر و مبتنی بر تجربه از محیط شان به دست آورند و تغییراتی را در محیط ایجاد کنند. اینترنت اشیا می‌تواند روش‌های تدریس و یادگیری را متحول سازد و تجارب جدیدی را برای مربیان و یادگیرندگان به وجود آورد.این فناوری می‌تواند یک محیط یادگیری تجربی هوشمند و اشتراکی مجازی فراهم کند. و می‌توان گفت این روش‌های جدید در مقایسه با روش سنتی تدریس که از صدها سال قبل تا کنون استفاده می‌شود نتایج بهتری را ایجاد خواهند کرد. همچنین با توجه به اینکه داده‌ها در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شود، اساتید و دانشجویان به صورت به روزتری در جریان روند گسترش اطلاعات و گرایشات علمی در نقاط مختلف جهان قرار خواهند گرفت. مربیان با استفاده از تجهیزاتی مثل هدست، ساعت‌های هوشمند و دیگر فناوری‌های پوشیدنی، فعالیت های مغز را کنترل و ردیابی نموده و برای پیگیری سبک‌های یادگیری شاگردان خود از آنها استفاده می کنند و یادگیری شخصی سازی شده را به هر کدام از آنها ارائه می‌دهند.

نفیسه رادکانی

اینترنت اشیا و نظارت بر فشار خون

در ۱۲ دقیقه این متن را بخوانید فشار خون و نظارت بر آن فشار خون یکی از علائم اصلی حیات است، هنگامی که سرخرگ‌های بزرگ، قابلیت ارتجاع و استحکام طبیعی خود را

ادامه مطلب »
مصطفی عباس تبار

پلتفرم هوشمند مدیریت آب

در ۴ دقیقه این متن را بخوانید آب برای تامین امنیت غذایی مردم جهان حیاتی است و کشاورزی بیشترین مصرف کننده‌ی آب شیرین، حدودا ۷۰ درصد است. هدر رفتن آب عمدتا به

ادامه مطلب »
نفیسه رادکانی

انقلاب اینترنت اشیا در درمان دیابت

در ۱۶ دقیقه این متن را بخوانید اینترنت اشیا (IoT)، توانایی ایجاد انقلاب در زمینه پزشکی را دارد. پروژه‌‌های در حال بهره برداری IoT، به طور واقعی پتانسیل IoT در پزشکی را

ادامه مطلب »

آفرینه

زندگی به سبک نوآوری