1615548502980

معرفی قابلیت های جدید برای فناوری Webex، در کنفرانس Cisco Live 2021

در ۳ دقیقه این متن را بخوانید

در کنفرانس Cisco Live این هفته، شرکت سیسکو از  سرمایه گذاری خود در آینده کاری رونمایی کرد. در سخنرانی روز دوم، Jeetu Patel، معاون ارشد بخش امنیت و همکاری، برخی از ویژگی‌های کلیدی شرکت را برای ایجاد کار مشترک، ایمن و مثمرثمر برشمرد که چطور نیروی کار فکر کند به طور نیمه وقت یا حتی تمام وقت به دفتر خود برگردند.

Patel خاطرنشان کرد که پس از ماه ها آزمایش مدل های کار از راه دور ، ویروس COVID-19 انتظارات در مورد کار را تغییر داد. کارمندان دیگر انتظار ندارند پنج روز در هفته در ادارات کار کنند و به نوبه خود، بیشتر شرکت ها در حال ساخت زیرساخت های فناوری هستند تا بتوانند مدل های ترکیبی را برای کنترل هر چه بیشتر COVID-19 فراهم کنند.

Patel در جلسه سخنرانی گفت: “ما به طور قطعی می دانیم که آینده کار، کار ترکیبی خواهد بود”. Patel از Webex به عنوان دستگاه اینترنت اشیایِ کلیدی در فراهم آوردن پایه و شالوده‌ی ایجاد کارهای ترکیبی یاد کرد که ممکن است طیف وسیعی از مشاغل را در برگیرد، از دفتر خانه گرفته تا میز کار در یک دفتر تا کار در یک کافی شاپ.

Patel در این باره اظهار داشت: “ما می دانیم که بعضی اوقات افراد در دفتر کار می‌کنند ، گاهی اوقات در خانه و گاهی در این بین کار می‌کنند. Webex اکنون از قابلیت‌های جدیدی برخوردار است ، مانند دستگاه Webex Desk Hub، که به کاربران ترکیبی (هیبریدی) محل کار این امکان را می دهد تا هنگام کار در دفتر ، فضای میز به اشتراک گذاشته شده را شخصی‌سازی کنند”.

blank

البته برای بسیاری از کاربران، ادغام آسان محصولات Teams با محصولات ماکروسافت آفیس منجر به سود بردن بخش IT فروش خواهد شد که همواره به دنبال ادغام آسان ابزارهای همکاری با برنامه های دیگر هستند.

Patel گفت: “ما معتقدیم که این روند داغ میز کار مجازی در حالی که مردم به دفتر برمی گردند واقعاً همچنان شایع خواهد بود. Desk Hub کارمندان را قادر می سازد تا با اتصال تلفن هوشمند به این دستگاه، بلافاصله هویت کارمندان را تشخیص دهند، با تصاویر یک فضای کاری را شخصی‌سازی کنند و لینک‌های شخصی‌سازی شده جلسات را ارائه دهند.

COVID-19 نابرابری کار از راه دور را روشن می کند

Patel همچنین خاطرنشان کرد که محل کار ترکیبی یک افق روشن برای حل نقطه ضعف دیرینه کارمندان از راه دور پیش رو گذاشته است، که این تنها با دور شدن کل نیروهای کار در طی بیماری همه گیر COVID-19 روشن شده است. کارمندان از راه دور اغلب در سلسله مراتب نیروی کار خود را به مانند شهروندان درجه دو احساس می کردند. Patel توضیح داد: “هنگامی که برخی از شرکت کنندگان در جلسه از راه دور هستند و دیگر نفرات در دفتر جمع شده‌اند، شرکت کنندگان از راه دور می‌توانند احساس قطع ارتباط کنند. آنها همیشه نمی توانند بدانند در اتاق دقیقاً چه خبر است. آنها ممکن است همیشه احساس نکنند که شنیده می شوند.”

فناوری Webex اکنون در حال ساخت قابلیتی به نام People Focus است که اواخر امسال ارائه می شود، که توسط Camera Insights پشتیبانی می شود و از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای جدا کردن شرکت کنندگان از یکدیگر در جلسه و نمایش جداگانه آنها بر روی صفحه استفاده می‌شود. Patel گفت: “با تمرکز روی هر فرد درون جلسه، می‌توانیم فیلم تمرکز شده بر روی هر شخص را به صورت جداگانه داشته باشیم، که این کارمندان از راه دور را قادر می سازد تا نشانه های زمینه ای، مانند زبان بدن و حالت چهره هر شخص را دریافت کنند”.

تجهیزات بکار گرفته شده در فناوری اینترنت اشیا Webex، این اطمینان را بوجود می‌آورد که کارمندان می توانند فاصله ایمنی از یکدیگر داشته باشند و ظرفیت اتاق کنفرانس را محدود کرد. کارمندان همچنین می توانند از Webex برای یافتن یک میز خالی یا اتاق کنفرانس و از ویژگی Room Navigator برای وارد شدن به جلسات پس از ورود به یک مکان، استفاده کنند.

حدود نیمی از شرکت های بررسی شده توسط Enterprise Technology Research (ETR) از پلتفرم Zoom استفاده می کنند، این در حالی است که ۷۵ درصد از این تعداد از Teamها استفاده می‌کنند (بسیاری از شرکت ها چندین پلتفرم اشتراکی دارند). پس از کاهش اخیر، ۳۰ درصد از شرکت‌های مورد مطالعه از Cisco Webex بهره می‌برند. سیسکو امیدوار است با ارتقا برنامه‌های این پلتفرم تازه طراحی شده بتواند سهم بیشتری از این بازار بدست آورد.

منبع:

https://www.iotworldtoday.com

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram