harveyasadi

harveyasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=1876504

harveyasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

harveyasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

harveyasadi's Blurbs

About me:


چسب پودری و سرامیک برای چسباندن کاشی و سرامیک به سطوح مختلف از جمله دیوار خشک، بتن، تخته سه لا و حتی شیشه مناسب است. همچنین برای استفاده در مناطق با رطوبت بالا مانند حمام و آشپزخانه ایده آل است. چسب کاشی و سرامیک در دو فرمول مبتنی بر آب و بر پایه حلال موجود است و معمولاً با استفاده از ماله استفاده می شود.

پس از استفاده، چسب کاشی و سرامیک باید به مدت 24 ساعت قبل از اینکه کاشی ها را دوغاب کشی کنید، خشک شود. در این مدت، مهم است که ناحیه چسب را عاری از گرد و غبار، کثیفی و زباله نگه دارید. چسب کاشی و سرامیک پس از خشک شدن، بسیار بادوام است و به طور معمول تا پایان عمر کاشی باقی می ماند.
انواع مختلفی از گروت در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. پس از انتخاب دوغاب، باید دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید.

به طور کلی، دوغاب را با آب مخلوط کرده و سپس آن را در ناحیه بین کاشی ها قرار می دهید. هنگامی که دوغاب در جای خود قرار گرفت، باید صبر کنید تا خشک شود.

پس از خشک شدن دوغاب، می توانید یک سیلر را روی محل اعمال کنید. سیلر به محافظت از کاشی ها و دوغاب در برابر لکه ها و سایر آسیب ها کمک می کند.

انواع مختلفی از سیلر در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. هنگامی که سیلر را انتخاب کردید، باید دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید.

Who I'd like to meet:

harveyasadi's Friend Space

[view all]

harveyasadi has 2 friends.

harveyasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )